Tarjoamme kattavan valikoiman palveluja organisaatioiden tukemiseksi koko niiden muutos- ja kasvumatkan ajan.
Laatua ja menestystä
Nykypäivän teknologiassa on riskinsä, ja kaikista turvatoimista huolimatta emme voi koskaan olla täysin irti olemassa olevista uhista ja haavoittuvuuksista. Jokainen rajapinta tuo mukanaan riskejä, jotka hoitamattomana ottavat yrityksestäsi niskalenkin. Diagnostinen analyysi on tekniikka, jota sovellettaessa tiedot arvioidaan ja tutkitaan asianmukaisesti, jotta tietoverkkorikkomukset ja niiden syyt voidaan selvittää perinpohjaisesti.
Tietoturvan tutkimiseen käytetään erilaisia tekniikoita, jotta tietoja voidaan tutkia asianmukaisesti. Näin saadaan tiedot käsiteltäväksi ja analysoitavaksi - ja niistä pyritään löytämään syy-seuraussuhteita.
Diagnostisen arvioinnin tyypit
Tasapainotettu mittaristo
Tasapainotettu mittaristo keskittyy asiakasnäkökulmaan, sisäisiin liiketoimintamenetelmiin, oppimiseen, kasvuun sekä taloushallintoon. Näin voidaan seurata organisaation välttämättömien tavoitteiden saavuttamista.
Liiketoimintaprosessien uudelleensuunnittelu
Liiketoimintaprosessien uudelleensuunnittelu pyrkii parantamaan yrityksen suorituskykyä. Organisaation rakenteet, menetelmät ja prosessit käydään läpi ja uudistetaan tarpeen mukaan.
Tavoitteiden mukainen johtaminen
Tämän osa-alueen tavoite on toissijaisten tavoitteiden uudelleensäätäminen kaikkialla organisaatiossa. Työntekijät saavat tarvittavaa tietoa tavoitteiden ja niiden aikataulujen saavuttamiseksi.
Tulospohjainen arviointi
Saavutetut tulokset liitetään tarvittaviin toimenpiteisiin, jotta tulokset voidaan evaluoida.
Strateginen suunnittelu
Strategisen suunnittelun tarkoituksena on tarkastella strategista johtamista. Tähän sisältyvät yhtiön visio, missio, arvot ja yleiset tavoitteet. Tämä toteutetaan seuraamalla tavoitteita, aikatauluja ja vastuita monilla eri tasoilla.
Laadunvalvonta
Management practices everywhere in the organization to assure the organization matches customer requirements. Focus on process measurement and controls as means of constant development.
Laadunvarmistus
Asiakkaat saavat meiltä ensiluokkaisia tuotteita ja palveluita. Aiemmista löydöksistä otetaan oppia ja ne arvioidaan kunnolla.
Organisaation toimintakulttuurin muutos
Pyritään säätelemään organisaation muutosta. Toimintakulttuurin muutos edellyttää normien, uskomusten, perusarvojen jne. muutosta organisaation sisällä.
Arvolupauksemme
Optimaalinen laatu
Toimitusprosessimme keskittyy projektin joka hetkeen ja pureutuu sen kaikkiin laatuparametreihin. Toimitusmallimme avulla voimme seurata, mitata toimeksiannon laatuominaisuuksia ja hallita niitä iteratiivisesti.
Aikataulun mukainen toimitus
Liiketoiminnassa aika on rahaa. Toimitusryhmämme tekevät projektisuunnitelman huolellisesti, tunnistavat viivästysriskit ajoissa ja varmistavat aikataulun mukaisen toimituksen.
Muutosvalmius
Muutos on yrityksille väistämätöntä. Vastaamme muutostarpeisiin ketterällä kehityksellä: toteutamme ketterät ohjelmointikäytännöt jokaisen työn elinkaaren ajan.
Ihmiskeskeinen lähestymistapa
Muutos on yrityksille väistämätöntä. Vastaamme muutostarpeisiin ketterällä kehityksellä: toteutamme ketterät ohjelmointikäytännöt jokaisen työn elinkaaren ajan.
Dokumentointi
Ymmärrämme dokumentoinnin tärkeyden. Dokumentoinnin avulla kaikki järjestelmän osat pysyvät seurattavissa., Myös järjestelmän ylläpidettävyys paranee.
Kumppanuus
Ymmärrämme dokumentoinnin tärkeyden. Dokumentoinnin avulla kaikki järjestelmän osat pysyvät seurattavissa., Myös järjestelmän ylläpidettävyys paranee.
Lisätietoja
Yritykset kasvavat ja muuttuvat yhdessä kanssamme – me tuomme parannuksia prosesseihin, esitämme innovatiivisia lähestymistapoja asiakkaan haasteisiin ja mahdollistamme asiakkaan menestyksen kasvu-uralla.